Παραγγελία και Παράδοση

1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Ολοκλήρωση – Επιβεβαίωση Παραγγελίας Χρησιμοποιήστε όλες τις Κατηγορίες και Προϊόντα που βρίσκονται στο κεντρικό MΟλοκλήρωση – Επιβεβαίωση Παραγγελίας Χρησιμοποιήστε όλες τις Κατηγορίες και Προϊόντα που βρίσκονται στο κεντρικό MENU της σελίδας μας, πλοηγηθείτε σε αυτή και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το SEARCH, όπου θα βρείτε όλα τα Προϊόντα που διαθέτουμε. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link "ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ" "Προϊόν(τα)" το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" "Χ"για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Κάντε κλικ στο κουμπί "ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ" για άμεση ολοκλήρωση αγοράς χωρίς εγγραφή ή "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ" ώστε με την δημιουργία λογαριασμού να ολοκληρώνετε και τις επόμενες αγορές σας από το site μας άμεσα. Μπορείτε να πληρώσετε με έναν από τους τρόπους που παρατίθενται κατωτέρω στην Ενότητα ΙΙ.Δ.4. Για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την πρώτη σας παραγγελία πρέπει να εγγραφείτε ως νέο Μέλος "ΣΥΝΔΕΣΗ" ή ώς Επισκέπτης "ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ". Κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα στην πολύ απλή και γρήγορη διαδικασία εγγραφής (αναλυτικά βλ. ανωτέρω Ενότητα Β2). Αν δεν είστε σίγουρος/η ότι το Προϊόν που επιλέξατε σας κάνει, επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2102201529 ή μέσω email στο info@4eshop.gr και μπορούμε να σας δώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το Προϊον που επιλέξατε. Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντας μας συμπεριλαμβάνουν το Φ.Π.Α. και θεωρούνται τελικές (συν τα έξοδα αποστολής αναλόγως την περιοχή που βρίσκεστε και το είδος του προϊόντος. Ενότητα ΙΙ.Δ.3). Σε περίπτωση μη αποστολής των αγορασθέντων προϊόντων σας εντός Ελλάδας, για να υπολογίσετε το τελικό κόστος των παραγγελθέντων προϊόντων σας, θα προσθέτετε στις τιμές που αναγράφονται στα έξοδα αποστολής. Αναλυτικά για τις χρεώσεις μας δείτε τον Πίνακα Ι στην ΕνότηταΙΙ.Δ.3 Αμέσως πριν πατήσετε την ένδειξη «Παραγγελία», που είναι και το τελευταίο βήμα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε αυτόματα ότι με την υποβολή της παραγγελίας έχετε την υποχρέωση να πληρώσετε το ποσό που αντιστοιχεί σε αυτή. Αν είστε σύμφωνοι, πατάτε την ένδειξη «Παραγγελία» οπότε και υποβάλλετε αυτή στη ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Με την υποβολή της παραγγελίας σας σύμφωνα με τα ανωτέρω, αυτόματα το σύστημα του 4eshop.gr θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ως Μέλος, το οποίο θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, θα αναγράφει τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας ή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε ορίσει εσείς. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο μέχρι να παραλάβετε τα προϊόντα σας. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε (Πίνακας ΙΙ.Δ.3) ή σε άλλη συνεργαζόμενη εταιρεία, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα -email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής.

1.2 Παρακολούθηση Παραγγελίας

Θα λάβετε ένα μήνυμα -email το οποίο θα αναγράφει την πορεία της παραγγελίας.

1.3 Ακύρωση / Τροποποίηση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία: Πριν υποβάλλετε την παραγγελία σας σύμφωνα με τα ανωτέρω (βλ. Ενότητα ΙΙ.Δ 1.1), έχετε τη δυνατότητα τεχνικά να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας που δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας αλλά πριν την παραλαβή των προϊόντων:

(α) Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία μετά την ολοκλήρωση αυτής σε περίπτωση που η παράδοση του(ων) παραγγελθέντος(ων) προϊόντος(ων) καθυστερήσει. Για την ακύρωση της παραγγελίας σας ισχύουν οι διατάξεις της Ενότητας ΙΙ.Δ 2.2 κατωτέρω.

(β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@4eshop.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210....., 08:00-18:00, Δευτέρα έως Παρασκευή. Μετά την παραλαβή του προϊόντος

(α) Τυχόν άρνησή σας να παραλάβετε τα προϊόντα σας κατά την παράδοση από την Εταιρεία μεταφοράς, ισοδυναμεί με υπαναχώρηση, δικαίωμα για την άσκηση του οποίου ισχύουν οι διατάξεις της Ενότητα ΙΙ.Δ.5 κατωτέρω. Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης κατά το χρόνο της παραλαβής σύμφωνα με τα ανωτέρω, το 4eshop.gr καταγράφει το γεγονός σε ειδικό αρχείο με συνέπεια την επόμενη φορά που θα πραγματοποιήσετε μια αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα χρεωθείτε έξοδα μεταφοράς, όπως αυτά αναλύονται κατωτέρω.

(β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος, η παραγγελία ακυρώνεται με την άσκηση του Δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Ενότητα ΙΙ.Δ.5 κατωτέρω.

(γ) Επιπλέον η παραγγελία σας ακυρώνεται μετά την παραλαβή των προϊόντων ή για λόγους αντικατάστασης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου ΙΙ.Δ.6 κατωτέρω.

(δ) τέλος μετά την παραλαβή ακυρώνεται η παραγγελία σας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου ΙΙΙ.Β.2 σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, λάθος προϊόν ή δεν το παραλάβετε ποτέ λόγω απώλειας.

2 ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

2.1Τρόπος και Χρόνος παράδοσης

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι ημέρες παράδοσης σε εσάς των προϊόντων σας είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17:00 μμ για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα. Για την υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας. Για παραγγελίες εντός Αθηνών παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης και το Σάββατο (εφόσον ζητηθεί στα σχόλια της παραγγελίας).Σε περίπτωση αποστολής κατά το Σάββατο, συμφωνείτε ότι η παράδοση των προϊόντων θα χρεώνεται σύμφωνα με τα κατωτέρω οριζόμενα στην Ενότητα ΙΙ.Δ.3. Χρόνος παράδοσης προϊόντων: Με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται στους παρόντες Όρους Χρήσης και Συναλλαγών Εάν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι τις 12:30 μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή, τα προϊόντα που παραδίδονται σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και σε άλλες μεγάλες αστικές πόλεις εντός δύο (3) εργασίμων ημερών, εντός τριών (4) εργάσιμων ημερών στην υπόλοιπη Ελλάδα και την Κύπρο και εντός δέκα (10) εργάσιμων σε άλλες χώρες εξωτερικού. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ολοκληρωθεί με την υποβολή της σε εμάς μετά την 12:30, ο χρόνος παράδοσης αυξάνει κατά μια εργάσιμη ημέρα, σύμφωνα με τα ανωτέρω. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης. Σε αυτή τη περίπτωση το 4eshop.gr συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το 4eshop.gr δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς ανεξαρτήτως αξίας παραγγελίας και τόπου/ χρόνου παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή το 4eshop.gr ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων σας.

2.2 Καθυστέρηση Παράδοσης

Η Εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση που (α) το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας λόγω πχ κολλήματος στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, ανωτέρας βίας κτλ, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε, (β) το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο λόγω ξαφνικής και απροειδοποίητης ανακοίνωσης του προμηθευτή περί κατάργησης του εν λόγω προϊόντος , (γ) υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε περίπτωση που δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει, σε κάθε δε περίπτωση για να σας δώσουμε τις εναλλακτικές λύσεις που διαθέτει η Εταιρεία μας. Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μας στα τηλέφωνα 210 .........ή στη email διεύθυνση info@4eshop.gr. στα οποία και μπορείτε να δηλώσετε την υπαναχώρησή σας στο σύνολο της παραγγελίας ή σε μέρος αυτής.

3. ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Αναλόγος το Προϊόν. Αναφέρεται πάντα κατα την Παραγγελία.